MANAGEMENT

Pomohu vám s rozvojem firemní strategie, zvýšením výkonnosti, efektivitou procesů, řízením a implementací změn, např.

  • revizí či nastavením firemních cílů
  • nastavením organizační struktury
  • analýzou a nastavením interních procesů
  • auditem silných a slabých stránek

STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ A PROCESNÍ ŘÍZENÍ

  • Jsou vaše mise, vize a strategické cíle dosažitelné?
  • Umožňují vaše zdroje dlouhodobě dosahovat nastavených cílů?
  • Máte kompetentní zaměstnance?
  • Jsou vaše procesy efektivně nastaveny?

Zjistím současný stav vašeho podnikání a navrhnu způsoby, jak optimalizovat zdroje vůči nastaveným cílům a zajistit tak dlouhodobý rozvoj.

ŘÍZENÍ ZMĚN A ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB

  • Trh se vyvíjí rychleji nebo jiným směrem, než jste předpokládali?
  • Organizační struktura brzdí váš rozvoj?
  • Zavádíte nové procesy nebo technologie výroby nebo prodeje?
  • Respektují vaše služby životní cyklus zákazníka?

Navrhnu strategické nebo provozní změny a způsob jejich realizace, které činnosti ponechat uvnitř firmy, a které outsourcovat.

FIREMNÍ ANALÝZY, REŠERŠE A AD HOC PROJEKTY

  • Váš business nabourávají nahodilé změny?
  • Soustředíte se v řízení na to podstatné?
  • Proč nedosahujete nastavených cílů?
  • Konkurence roste rychleji?
  • Řešíte jiný specifický manažerský problém?

Provedu analýzu problematické oblasti podnikání nebo řízení a identifikuji příčiny. Pokusím se vyřešit vaše další manažerské potřeby.

Služby jsou určeny pro exekutivní manažery i majitele v malých a středních firmách i korporacích.  

Osobní setkání: Praha nebo po dohodě, online: kdekoliv v ČR. 

Osobní setkání lze realizovat ve vaší kanceláři, coworkingovém centru, kavárně nebo na jiném, vámi zvoleném místě či online.

Forma a cena spolupráce je individuální a je založena na povaze a předpokládaném rozsahu projektu. Orientační ceník naleznete zde.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

Pandemie nás naučila více či méně využívat všechny vymoženosti virtuálních technologií, které se povětšinou ukazují jako efektivní a dlouhodobě udržitelné. Navíc můžeme sledovat i jejich pozitivní sekundární dopady na snižování firemních nákladů.

Takový sociálně-ekonomický kolaps spojený s nemocí COVID-19 nikdo neočekával. Trh se v roce 2020 zásadně změnil a dále se bude měnit. Doba nás naučila dívat se na věci jinak, nově. V byznysu se soustředit na to podstatné, abychom především udrželi, a někteří i posílili, svoje podnikání. A proto v dnešní době platí snad ještě více, než v době...

Užitečnou analytickou technikou používanou při vývoji obchodní strategie je SWOT analýza, která je využívána pro zhodnocení vnitřních a vnějších faktorů firmy nebo jejích dílčí oblastí a aktivit. Nejčastěji je SWOT analýza používána jako situační analýza v rámci strategického řízení a rozhodování nebo marketingu.

U zrodu většiny velkých a úspěšných značek stála velká vize a touha něco změnit. Připomeňme třeba sourozence Baťovi, kteří ze smělé vize obouvat celý svět vybudovali skutečné světové obuvnické impérium. Nebo třeba Steva Jobse, který vybudoval Apple na základě touhy zajistit osobní počítač na každém pracovním stole a v každém domě. Nemusíte být...

Už víte, co má business plán obsahovat, ale ještě jste se do psaní nepustili? Nebo váš čeká příprava marketingového, obchodního, finančního nebo jiného plánu? Představa prokrastinace je sice lákavá, ale úspěchy nepřinese. Tak psaní neodkládejte. Zde je pár pravidel a tipů, jak na to:

Každý business plán je individuální, protože i každé podnikání je individuální. Měl by ale splnit alespoň základní body. Pokud se do psaní plánu chystáte pustit vlastními silami, zde jsou. Věřím, že vám můžou pomoci jako rychlý check list: